duminică, 31 august 2014

”La mulți ani, limbii române!”

Asociația culturală Vis de Artist sărbătorește Ziua Limbii Române. Ana Maria Gîbu are 17 ani, locuiește în Dorohoi, este voluntar Vis de Artist din 2012 și a scris pentru astăzi, 31 august 2014, urmatorul acrostih:




LA MULȚI ANI, LIMBII ROMÂNE
– acrostih -

Lumina ochilor înfloreşte pe maluri de cărți
Ascultând strigătele pădurii golite...

Mi-ai scris că zilele mă caută pe foi mototolite
Uitați că întoarcerea mea este imposibilă
Lumea de aici iarbă-nlăcrimată
Ținutu-i albastru și-n toate diminețile
Imnuri înalță nemărginirii

Adun vise în nopţile îmbrăţişate de lună 
Nu am nici-o taină le mângâi neliniştea
Iubirea stă cu mine, croind aripi pentru vulturii muți

Las gândul slobod printre stele
Iată-l cum aleargă încărcat de cuvinte
Merge să caute fata îmbrăcată în ie
Brodată cu albăstrele și frunze de trifoi
Iar după...fuge desculț pe imașuri
Iertându-vă tot ce vă poate ierta

Rotesc secundele din timpuri apuse
Oamenii râd şi plâng deopotrivă
Mirați că zborul se învaţă și-ntr-o zi
Ascult cum vorbește tăcerea din gene tivite
Noaptea târziu caut împăcarea în colţ de paradis
E încă vară mă-ntorc la voi astăzi în crucea zilei sfinte!






 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.