luni, 27 ianuarie 2014

Lansare de carte - „Ăsta sunt eu! Istorii personale”, Puiu Stoiculescu

Miercuri, 29 ianuarie 2014, la ora 16.00, la Librăria ”Mihai Eminescu” din București va avea loc lansarea cărții „Ăsta sunt eu! Istorii personale”, scrisă de Puiu Stoiculescu. Invitaţi sunt: Răzvan Codrescu, dr. Mihail Mihailide, Monica Pillat.

„Aceasta carte prezinta firimituri personale, fara pretentii literare. Ma prezint gol, oarecum impudic. Niciodata nu m-am mai prezentat astfel. Exista si multe ganduri - poate bune, poate proaste. Daca cititorul, la capatul lecturii, va avea niste bune reflectii personale, stimulate de scrisul meu, inseamna ca mi-am atins tinta. Pot sa adorm linistit (chiar si fara Mozart)." - Puiu Stoiculescu.
http://www.librariaeminescu.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.